Pomoć za korisnike
Naš tim za sreću je uvek tu da pomogne.
Odgovori na uobičajene upite o kupovini
Porudžbine i dostava
Narudžbe zavisno od mesta isporuke, stižu uvek u roku od 24-72 sata od trenutka slanja paketa. Kašnjenje može biti samo ako su u pitanju državni praznici zbog kojih ne radi prevoz paketa.
Narudžbu možete uraditi i bez kreiranja naloga. Bitno je da unesete ispravne podatke za slanje i tačan broj telefona da Vas može kontaktirati kurirska služba.
Kontaktirajte nas odmah na telefon: 064/012-22-22 ili na mail: prodaja@ihelp.rs da bi na vreme stigli da promenimo adresu za slanje.
Zatražite od nas mailom ili telefonom ili porukom broj pošiljke za Vaš paket. Vaš paket onda možete pratiti na sajtu PostExpress-a.
Plaćanje je samo prilikom preuzimanja paketa. Drugi način ne postoji.
Narudžbe petkom posle 15 časova i vikendom, biće isporučene tek u ponedeljak.
Trenutno, Srbija je jedina zemlja u koju vršimo dostavu paketa. Uskoro mogu biti dodate još neke zemlje u okruženju.
Ako ste poručili više artikala, svi će doći u jednom paketu.
Ako treba da zamenite neki predmet
Povratak i razmena
Ako niste zadovoljni poručenim artiklom, uvek ga možete vratiti. Bitno je da artikal bude u orginalnoj ambalaži. Troškove vraćanja snosi kupac.
Nikakav problem! Greške se dešavaju u svakom poslu, pa se može desiti da i mi pogrešimo. Obavestita nas odmah na tel: 064/012-22-22 ili na mail: prodaja@ihelp.rs i problem će biti rešen.
Ako je paket oštećen u toku transporta, javite nam odmah, da bi mogli rešiti nastalu situaciju sa kurirskom službom.
Povraćaj možete poslati na istu adresu sa koje Vam je poslat paket.
Korisničku podršku možete da dobijete na broj: 064/012-22-22 ili na mail: prodaja@ihelp.rs
U najkraćem roku nam javite novu adresu na telefon: 064/012-22-22
Naravno da možete ako već nismo poslali paket. Uvek su manji troškovi prilikom pravovremenog otkaza narudžbe.
Za sada takva opcija nije moguća.